Popular Post

Rabu, 23 Desember 2015

Chuunibyou Demo Koi ga Shintai -Hajimari no Tane
Vocal by ZAQ


[Romanji]

Dare ga kidzuketa darou
Hikari no mukou de koku naru kage ni
Kako ga tooku de sakenda
Senaka mukete ha mimi wo fusaideru
Hajimari No Tanae


Sugu naku kara tte yowai to kimenaide
Nakanai kara tte tsuyoi to omowanaide
Kimi ga nigiru te atatakasa wo
Shinjitemitemo ii kana?

Yatto kidzuita youyaku mitsuketa
Namida de boyaketa shinjitsu
Boku ha boku de ii to atama wo nadenagara
Nemuru kimi no yokogao ga ima
Atarashii kimochi wo terashita
Arigatou soba ni itekurete
Mebuita yo hajimari no tane ga

[Indonesia]

Siapa yang pertama kali melihat
Bayangan itu tumbuh melampaui cahaya?
Masa lalu begitu jauh, aku berteriak
Berbalik dari itu dan menutup telinga dari semuanya...

Jangan pikir aku lemah hanya karena aku menangis dengan mudah
Jangan pikir aku kuat hanya karenan aku tak akan menangis
Biarkan aku tetap dalam kehangatan
Dari tanganmu yang memegangku?

Aku akhirnya menyadari...akhirnya kutemukan
Kebenaran dari air mataku
Semuanya akan baik baik saja, katamu sambil menepuk puncak kepalaku
Wajah tidurmu
Perasaan baru yang bersinar
Terima kasih untuk tinggal disisiku

Benih dari awal baru mulai tumbuh.

[English]

Who was the first one to notice
that shadow growing beyond the light?
The past is so distant I scream out,
turned my back on it, and covered my ears from it…

Don’t think I’m weak just because I cry easily.
Don’t think I’m strong just because I won’t cry.
Can I continue to believe in the warmth
of your hands holding mine?

I finally noticed… finally found
the truth blurred by my tears.
Patting my head, you told me I’m fine just the way I am.
Your sleeping face
shine over new feelings of mine.
Thank you for staying by my side.

The Seed of New Beginning has started to sprout.

Source: http://suisei.kokidokom.net/
Indonesia: http:threechan.blogspot.co.id/
English: http://suisei.kokidokom.net/


Listen and Download to Hajimari no Tane

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Three chan - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -